View Full Version : ovar micropolichistic
leksioa
12-16-2006, 02:44 PM
Buna ziua! Am 23 de ani si am fost diagnosticata cu ovar stang micropolichistic, in aprilie 2006. Nu mi s-a dat nici un tratament. Mi s-a zis ca este o afectiune de care sufera mai mult de 90% dintre femei, deci aproape ca mi s-a spus ca e normal. Dar totusi eu nu ma simt bine. Adica ovarul stang este palpabil (pe abdomen) - si din cate stiu eu este ceva anormal. Simt mai tot timpul o presiune in acea zona, uneori chiar durere. Ciclurile menstruale sunt destul de lungi si neregulate (variaza intre 27 si 35 de zile, de obicei aprox 32 zile), dureroase, cu compresiune pe obturator si durere la nivelul coapsei interne pana la genunchi (sunt studenta la stomatologie, si stiu cateva notiuni de ginecologie din cele cateva cursuri pe care le am facut in anul 2). Viata sexuala nu a fost activa pana in urma cu putin timp. Dupa un contact sexual normal, la mai bine de o saptamana, ma doare ovarul stang. Intrebarea mea este: Ce inseamna, de fapt, ovar micropolichistic? Care sunt variantele de tratament in astfel de cazuri? Care sunt evolutia si prognosticul unei astfel de afectiuni, cu sau fara tratament?
Va multumesc frumos!
lorena
12-16-2006, 08:59 PM